”Vi har en extremt digital målgrupp”

1 december, 2020

FOTO: Janne Næss Samtal med Dagens Media lägger ned papperstidningen. Chefredaktören Fredrik Svedjetun berättar varför.

Bonnierägda branschtidningen Dagens Media upphör med print 2021, vilket tidningen berättade om i sitt sista pappersnummer som kom i november. I stället ska den digitala produkten byggas ut, med nya satsningar på premiumjournalistik. *Varför gör ni de här förändringarna?* – Vi startad

DEN HÄR ARTIKELN ÄR LÅST. LÅS UPP OCH FORTSÄTT LÄSA NU.
 
DETTA FÅR DU SOM MEDLEM ELLER PRENUMERANT
Ett urval av det bästa från webben och pappersmagasinet
Tillgång till arkiv av fördjupningar och personporträtt
Särskilt utvalda nyheter
Metodartiklar
Samtal med

Senaste numret

Prenumerera

Nyhetsbrev

Prenumerera på nyhetsbrevet

Säg upp din prenumeration här

Ansvarig utgivare: Helena Giertta. Allt material är skyddat enligt lagen om upphovsrätt. Citera gärna, men ange källan. Information om cookies