Gå direkt till textinnehållet

Expressen förhandlar ut äldre medarbetare

Expressen/GT/KvP vill bli av med ett 20-tal journalister som är över 50 år. Det rör sig om personer som varit anställda i över tjugo år, som med kort varsel ska ta ställning till om de accepterar avgångsvederlag på 14 månadslöner. Förhandlingarna beräknas vara klara i denna vecka.

Expressen/GT/KvP vill bli av med ett 20-tal journalister som är över 50 år. Det rör sig om personer som varit anställda i över tjugo år, som med kort varsel ska ta ställning till om de accepterar avgångsvederlag på 14 månadslöner. Förhandlingarna beräknas vara klara i denna vecka.

Fler avsnitt
Annons Annons: Journalistfonden.
Fler avsnitt
Fler avsnitt
Fler avsnitt

Senaste numret