Gå direkt till textinnehållet
logotyp
Ledare
Debatt
Reportage
Profilen
Krönikor
Plus
Presskontakt
Journalistjobb
Sök
Meny
Annonsera
Tipsa
Kontakt
Kundservice
Om
Logga in
Prenumerera
Meny
Ledare
Debatt
Reportage
Profilen
Krönikor
Plus
Presskontakt
Journalistjobb
Annonsera
Tipsa
Kontakt
Kundservice
Om
Logga in
Prenumerera
Sök
Thorbjörn Larsson
Thorbjörn Larsson: Bonnier är för flata
13 maj, 2003
|
Mer koncernsamarbete om redaktionellt material. Det talar Thorbjörn Larsson, styrelseordförande för TV4, Expressen och Stockholm City, sig varm för i en stor intervju med Journalisten. – Bonnier är för flata när det gäller samarbeten. Jag tycker det skulle vara självklart...