Gå direkt till textinnehållet
logotyp
Nyheter
Ledare
Debatt
Reportage
Profilen
Krönikor
Presskontakt
Journalistjobb
Sök
Meny
Annonsera
Tipsa
Kontakt
Kundservice
Om Journalisten
Logga in
Prenumerera
Meny
Nyheter
Ledare
Debatt
Reportage
Profilen
Krönikor
Presskontakt
Journalistjobb
Annonsera
Tipsa
Kontakt
Kundservice
Om Journalisten
Logga in
Prenumerera
Sök
Institutet för mediestudier
Annonsintäkterna störtdök för medier med journalistiskt innehåll
29 aug, 2024
|
Förra året innebar det största tappet av annonsintäkter för medier med journalistiskt innehåll sedan IRM började mäta.
Elbolagen dominerade rapporteringen
8 maj, 2024
|
”En chockartad upplevelse”, så beskriver Susanna Baltscheffsky, vetenskapsjournalist och tidigare chefredaktör på Ny Teknik, slutsatserna i rapporten.