FOTO: Tor Johnsson

Hemlig budget bakom SRs reklamkampanj

15 mars, 2021

Sveriges Radio går just nu ut i en bred reklamkampanj i bland annat TV4 och på Youtube. Ett syfte är att hitta nya lyssnare. Budgeten är hemlig.

SRs reklamkampanj lanserades den 1 mars. I såväl TV4 och dagstidningar som utomhus och i sociala medier som Instagram och Youtube marknadsför SR sitt utbud under budskapet ”Fler röster och starkare berättelser”. Syftet med kampanjen är både att stärka relationen till befintliga lyss

DEN HÄR ARTIKELN ÄR LÅST. LÅS UPP OCH FORTSÄTT LÄSA NU.
 
DETTA FÅR DU SOM MEDLEM ELLER PRENUMERANT
Ett urval av det bästa från webben och pappersmagasinet
Tillgång till arkiv av fördjupningar och personporträtt
Särskilt utvalda nyheter
Metodartiklar

Senaste numret

Prenumerera

Nyhetsbrev

Prenumerera på nyhetsbrevet




Ansvarig utgivare: Helena Giertta. Allt material är skyddat enligt lagen om upphovsrätt. Citera gärna, men ange källan. Information om cookies