FOTO: Tomas Ohlsson

"Relationen med varumärket
är den framtida affären"

24 mars, 2017

Till skillnad mot vad ledningen trodde för några år sedan har utvecklingen av printupplagan inte varit så nattsvart, menar Åsa Rydgren, publisher och ansvarig för affärsområdet Livsstil hos Bonnier Tidskrifter.

Samtidigt vill hon poängtera att kurvorna pekar nedåt och ingen vet när eller om det vänder. – Även om den digitala utvecklingen går framåt så har inte annonsörerna hängt med som vi hoppats. Men papperet kommer att finnas kvar många år till. Jag är snart 54 år och är helt säker

DEN HÄR ARTIKELN ÄR LÅST. LÅS UPP OCH FORTSÄTT LÄSA NU.
 
DETTA FÅR DU SOM MEDLEM ELLER PRENUMERANT
Ett urval av det bästa från webben och pappersmagasinet
Tillgång till arkiv av fördjupningar och personporträtt
Särskilt utvalda nyheter
Metodartiklar

Journalisten-podden

Senaste numret

Prenumerera

Nyhetsbrev

Prenumerera på nyhetsbrevet

Säg upp din prenumeration här

Ansvarig utgivare: Helena Giertta. Allt material är skyddat enligt lagen om upphovsrätt. Citera gärna, men ange källan. Information om cookies